måndag 30 juli 2012

Tillbaks

Ja, då är jag tillbaks till verkligheten. Vid kl 11 bär det av till jobbet, efter två underbara semester veckor. Känns lite vemodigt, men det är bara till att ta tjuren vid hornen. Efter någon dag så kommer man in i rutinerna igen.

Nu blir det till att ta tag i mina matvanor. Dom är allt annat än bra. Jag har iofs inte gått upp något i vikt, men jag har några kilo till som jag vill gå ner. Kommer att ta ett litet steg i taget. Kan inte ta allt på en gång.

Ska nu försöka klara mig utan godis. Detta är min akilleshäl ;/ Det jag kommer att få äta i godisväg är popcorn. Dom är inte lika onyttiga som chips och plockgodis. Nu är det till att vara hård mot mig själva.

Jag ska även försöka komma igång med lite träning. Känner att min kropp ännu inte är med mig. Det får bli små korta promenader. Kroppen får helt enkelt styra.

Nej, nu ska jag göra mig redo för jobbet.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar