måndag 2 juli 2012

Så skönt........

................det var att komma hem från jobbet och få sätta sig ner. Jag har haft full rulle på jobbet idag. Det har i princip varit till att äta i farten, men det viktigaste är att jag har fått mat i magen. Får jag inte det så blir jag en plåga för min omgivning. Varje gång det sett ut till att vara lugnt och jag då passat på att ta en kaffe, då har kunderna droppat in igen. Nu ska ni veta att jag klagar absolut inte på detta, för jag tycker att det är kul att ha att göra hela tiden.

Nej, nu ska jag fortsätta att slappa innan jag drar mig mot sängen. Känner att mina ögon börjar bli en aning tunga.

Kram

1 kommentar:

  1. Det är jätte viktigt att du äter!
    SV: Tack underbara du för dina fina kommentarer!Jag hoppas också att det ger sig snart, blir annars galen haha. Massa kramar <3

    SvaraRadera