onsdag 11 juli 2012

Flitig

Min älskling är så flitig här hemma. Han har semester men det innebär inte att han ligger på latsidan. Idag har han slängt ut heltäckningsmattan i hallen och lagt in ekparkett. Min älskling är helt underbar. Nu var detta inget som vi planerat att det skulle göras nu. Men i stället för att ligga på sofflocket så fick han ett ryck idag =) Det var så underbart att komma hem från jobbet och se det nya glovet. Hallen blev så ljus nu. Nu ska bara vår ena katt fatta vart hon INTE ska kissa. När hon hade urinvägsinfektion i höstats så hände det lite olyckor på hallmattan.

Dagen på jobbet har gått hur snabbt som helst. Har haft att göra hela dagen. Har det inte varit kunder, så har det fixat med grönsaker. Känns skönt att ha det gjort, så slipper jag det när jag kommer till jobbet imorgon. Tror inte att jag kommer undan det imorgon, men det beror helt på hur mycket kunder det kommer.

Nu sitter jag och slappar i soffan med datorn i knät. Detta är kvälls avkoppling för mig. Nu hör jag hur älsklingen drog igång snabledraken. Han ska städa upp efter sig. Jag tror nog att han måste gilla att dammsuga, för han dammsög senast igår.

Nej, nu har jag inget mer att skriva om.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar