söndag 22 juli 2012

1 vecka

Då har min första semestervecka flugit förbi och det i en väldens fart. Det har varit en mycket rolig vecka. Vi har fått gjort mycket här hemma och varit sociala. Det är så jag vill ha det på min semester.

Igår kväll hade vi gäster. Så förmiddagen ägnades åt inhandlimg av mat. Under eftermiddagen städade bi. Ingen större städning då vi städat tidigare under veckan.

Innan gästerna kom satte älsklingen igång grillarna, så att vi kunde få mat. Det serverades ytterfile, grillad picknickbog. Till detta hade vi röstis, kalla såser och sallad. Smaskens säger jag bara. Till kaffet blev det kladdkaka med vispgrädde. Kvällen avslutades med godis i fast och flytande form ;)

Idag har jag passat på att njuta lite av solen. Men eftersom jag inte tål den så bra (bränner mig lätt med/utan solkräm), så har jag fått sorterat bland mina tröjor, underkläder och träningskläder.

Nu är vi hundvakter fram tills morgon eftermiddag. Det är Jonas som är här igen.

Nej, nu ska jag fortsätta med min stickning.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar