måndag 16 juli 2012

Äntligen

Jaaaaaaaaaa, idag fick jag äntligen mitt efterlängtade kaffe levererat. Nja, jag fick åka till mitt utlämningsställe för att hämta ut det. Det har bara tagit nästan en vecka sen posten var hemma hos mig för att lämna paketet till mig, men jag var inte hemma. Efter det så råkade posten att slarva bort mitt paket. Nu är det äntligen hittat och ut hämtat.

Min första semesterdag har varit lugn. Hugo vaknade halv sju, men låg och mös i våran säng till halv åtta. Efter frukostvällingen så somnade han igen kl åtta och sov till tio. Jag fick mig också en extra tupplur då. Det var väldigt skönt. Efter vilan så gjorde vi oss iordning för att åka en sväng till Ystad. På hemvägen stannade vi till hos mina svärföräldrar, Hugos mormor och morfar. Freya blev väldigt glad att träffa sin lillebror. Vi tog en promenad till dammen för att mata ankorna. Efter det så åkte vi hem.

Nu är det snar 7 timmar sen Hugo blev hämtat. Vi har hunnit med ytterligare en tupplur. Nu ikväll så har vi klippt några buskar. Eller rättare sagt min älskling har klippt buskar och jag har räfsat ihop klippet. Efter en timme gav jag upp började att frysa lite väl mycket om mina händer. Nu sitter jag i soffan och slappar, inget ovanligt ;)

Hör att älsklingen och Jonas är på G in.  Det betyder att lilla Mitzi kommer att finna sig ett gömställe då hon inte gilla läget helt. Mattes lilla fegis.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar