tisdag 17 juli 2012

Dump

Inget kul att dumpa. Har nu ont i magen, mår lite illa, kallsvettas och har en hög puls. Det är så att synden straffar sig själva. Trots att jag dumpar så var det gott med fika.

Detta är en tråkig biverkning efter magsäcksförminskningen. Tyvärr så är det så att jag inte alltid lär mig av mina misstag. Denna gången dumpar jag av att jag fått förmycket sött i mig vid ett och samma tillfälle. Nästa gång kan jag klara av det söta utan problem. Det är jobbig när man inte vet från gång till gång hur man kommer att reagera.

Inte nog med att jag dumpar så strejkar mina tarmar. Jag har nervösmage och den har slagit till nu. När jag känner att smärtan runt tarmarna slår till så måste jag ganska så omgående till toa. Behöver inte gå mer in i detalj mer n att jag sprutlackerar vid dessa tillfällena ;)

Nej, nu behöver min kropp lite vila för att återhämta sig.

Fotot är tagit lite tidigare idag när jag satt och njöt av solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar