fredag 20 juli 2012

Trött men lycklig

Har haft två underbara dagar, med massor av socialt umgänge. Igår var min syster och hennes underbara ungar här. Det blev några helt fantastiska timmar tillsammans med dem.

Älsklingen min såg till att vi gick grillade hamburgare och korvar till lunch. Det var uppskattat av oss alla. Mätta och belåtna så drog bo oss ner mot marknaden. Väl där så bjöd älsklingen och jag ungarna på karuseller. Dom fick till och med upp moster i de två mest snurrande ;)

Glada i hågen så fortsatte vi in bland knallarna. Där bjöd mormor ungarna på godis och lite annat. Jag/vi fick lite naturgodis av syrran.

Vi hade tur med vädret. Regnet kom inte förrän vi var på väg hem. Jag och tre av ungarna gick lite före. Vi var i behov att uppsöka toan.

Efter lite ficka så var syrran tyvärr tvungen att åka hemåt :( Dom var bort bjudna på kvällen. Vi som hade tagit fram köttfärs för att laga till taco till kvällsmat.

Efter att ha skjutsat mamma till tåget så ringde vi till min svägerska för att bjuda dem på kvällsmat. Det var bara hon och ungarna som kom. Vi hade en trevlig kväll med massor av bus.

Idag har vi och min svägerska med barn varit på en road tripp. Vi åkte till Södra Sandby ciklidhobby, för att se vad dom hade för utbud på dammfiskar. Vi kom där ifrån med 6 koi och 4 blåider och ett stort hål i börsen ;)

Ikväll så har vi tagit det lugnt. Vi laddar inför gästerna imorgon. Så förmiddagen imorgon kommer att hå åt till att handla och att förbereda.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar