tisdag 31 juli 2012

Imorgon gäller det

Ja, då börjar mitt godisförbud. Nu måste jag verkligen ta mig i kragen och komma till rätta med mina matvanor, eller rättare sagt godisvanor. För jag tycker att jag äter som jag bör. Jag vet med mig att det slinker ner lite för mycket av det goda och nu får det vara slut på det. Jag vill ju inte att min GBP ska vara ogjord, med tanke på allt som jag gått igenom. Nu har jag varit lyckligt förskonad och klarat mig utan några allvarliga komplikationer. Det enda smolket i glädjebägaren har varit mitt tarmvred och järnbristen, men förutom det så har jag mått som en prinsessa.

Då har det gått ännu en arbetsdag i flygande fart. Har idag också varit på badet och haft stängningen, kommer så göra imorgon också. Det har väl inte varit världens finaste väder, men det har inte hindrat badgästerna. Jag har haft att göra de timmarna jag varit på badet. Tror inte att det varit så mycket att göra i affären/gatuköket. Men visst så är det vissa dagar, det är bara till att acceptera det.

Nej, nu ska jag försöka att få myrkrypet att försvinna från benen. Det är så jobbigt att behöva sitta och små skaka på benen, för att känna av "myrorna" mindre. Krypet gör aven att jag får en träningsvärks känsla. Hoppas att det är borta tills jag ska lägga mig.

Nu ska jag ta tag i min stickning.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar