fredag 27 juli 2012

Sista dagen....

.......på semestern går mot sitt slut. Fattar inte vart dessa två veckorna tagit vägen. De har försvunnit alldeles för fort. Ja, så är det väl när man är lycklig.

Idag har jag badat och busat med Freya och Hugo. Dom var här hemma hos oss för att njuta av det underbara vädret. Det var hur kul som helst att se ungarnas glada ansikten och hur dom plaskade på i vattnet. Den ena mer än den andra. Jag badade också, för hade jag inte gjort det så hade Freya inte badat. Hon är en liten badkruka den lilla goa tösen.

Eftermiddagen och kvällen har varit hur lugn som helst. Vi har inte gjort många knop någon av oss. Till och med katterna är helt utslagna av värmen, de stackarna. Nu sitter vi i vars ett rum och tittar på TV. Det är inte så att vi är ovänner, vi vill bara inte se på samma program helt enkelt. Så är det när man inte gillar alla sorters program. Om en liten stund när Systrar i jeans är slut, så ska jag se på OS invigningen. Ja, det är sportnörden i mig som kommer fram. Detta är något som jag INTE delar med min älskling.

I morgon, om vädret tillåter, så ska vi åka till Simrishamn. Vi kommer att ha Freya med oss, då hon ska sova över hos oss. Vi kommer troligt vis att gå och se på jenkebils utställningen, samt att vara med på ett godisregn. Det gör vi för Freyas skull. Hon ska känna att vi gör något för henne också. Det ska bli kul att få bara få vara med henne. Det är inte så ofta som vi har tillfälle till det.

Nej, nu har jag inte tid att sitta och blogga något mera ikväll.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar