måndag 30 juli 2012

Helt slut

Jepp, idag är jag helt slut i kroppen. Det känns att jag haft 2 veckors semester. Min hjärna har inte varit så nabbtänkt, den är fortfarande kvar i semester dvalan ;) Det tar väl någon dag till innan jag kommit in i rutinerna igen.

Efter att ha haft en vecka utan ryggsmärta så är den tillbaks igen. Fick en övning av massören som jag ska göra när jag lagt mig. Den övningen ska göra så att min onda muskel ska hitta ett slappt läge. Som det är nu så får jag knutor i min muskel ner mot höger skinka. Det är detta som gör att jag får så otroligt ont. Övningen som jag fått ska lösa upp dessa knutar.

Dagen på jobbet har gått snabbt. Jag har varit och tagit stängningen på badet. Hon som normalt har den idag har semester. Visst så kände jag mig lite vilsen, då det var omkring 1 månad sen jag jobbade på badet senast. Nu jobbar jag 2 dagar till innan det blir 2 dagars ledighet, innan min jobbehelg drar igång. Så jag känner att dessa dagarna blir en lagom mjukstart innan helgen.

När jag kom hem så hade min älskling rengjort poolen. Jag fick äran att hjälpa till att lägga in den på tork i uterummet. Innan vi gjorde det så fick fiskarna i dammen lite kvällsmat. Nu sitter vi som vanligt vid vars en dator. Detta är vårat kvälls nöje.

Nej, nu ska jag logga ut för kvällen och ta tag i min stickning.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar