torsdag 12 juli 2012

Sur

Ikväll så är jag sur bara så att ni vet det. I tisdags när jag var ledig så var posten här och skulle lämna ett paket, men vi var inte hemma. Avin som dom lämnade sa att jag kunde hämta paketet på mitt utlämningsställe efter kl 16 igår eftermiddag. Så efter jobbet igår åkte jag för att hämta ut paketet, men det fanns inte där. Dom på utlämningsstället tyckte att det var konstigt att dom inte fått paketet ännu. Jag fick deras telenr, så att jag kunde ringa och kolla om paketet fanns där idag. Inget paket fanss där och dom kollade verkligen efter det. Det dom kunde se var att posten varit hos mig i tisdags och sen fanns det ingen mer notering. Det är inte utlämningsstället som gjort något fel, det är posten. Paketet som jag skulle hämta innehåller kaffekapslar och var så sugen på att få prova någon av de sorterna som jag aldrig provat tidigare. Imorgon är det jag som ringer till posten och ifrågarsätter deras pakethandtering. Såhär ska det inte få gå till. Jag är jäkligt sur på posten och deras handering av  mitt paket.

Nu är det bara en dag kvar att jobba innan jag går på SEMESTER!!!!! Dagen har varit ganska så tråkig. Vissa dagar är bara så och det är till acceptera det. Förutom att timmarna gått långsamt så har jag fått gjort en del. Det har skurit sallad och lök, så nu har jag så att jag klarar mig imorgon. Den sedvanliga städningen har klarats av. Jag har kunnat göra det jag ska utan att stressa.

Nej, nu ska jag sätta mig och mysa med mina älsklingar.

Kram

1 kommentar:

  1. Vad dålig stil, förstår verkligen att du är sur hade jag också varit! Massa kramar löste sig det?

    SvaraRadera