måndag 31 oktober 2011

Måndag

Fattar inte vart tiden tar vägen. Idag är det den 31 oktober och det är 7 veckor sen jag blev opererad. Tiden verkligen flyger fram, bokstavligt talat. Igår kändes det som att måndag låg låååångt fram i framtiden. Berodde väl på att jag inte mådde så bra.

Dagen på jobbet har verkligen försvunnit i ett nafs. Det har varit att göra hela tiden. Under lunchen var det full rulle. Vilket är ovanligt för att vara en måndag. Resten av eftermiddagen har det väl inte varit så många kunder, men vi har städat och röjt undan. Det är sådant som måste göras. Städningen ska göras varje dag. Inte min favvo syssla, men någon måste göra det.

Imorgon är jag ledig. Har inga speciella planer för dagen, förutom att jag ska på vattengympa. Känner hur min kropp skriker efter det varma vattnet. Det är nu 6 månader sen jag var på vattengympan senast. Mina leder börja bli ömma och stela. Detta är nackdelen för min ledgångsreumatism. När jag ändå är på sjukhuset så ska jag svänga förbi reumatologen, för att boka en tid samt hör när jag kan börja med mina sprutor igen.
Sen så måste jag plugga lite. Har två tentor till helgen =(

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar