söndag 30 oktober 2011

Inte som planerat

Idag har min dag inte varit som planerat. Fick gå hem tidigar från jobbet, då min magsjukdom slog till med dunder och brak. Nu känns det bättre, så jag ska jobba imorgon igen. Men innan jag gick hem var det en hel del att göra. Kunderna kom med en strid ström, inte så att det känndes jobbigt. Jag/vi hann även med att förbereda inför veckans lunch. Potatiesn är skalade och kyckling gratängen gjord. Det är skönt att ha det gjort, då jag inte börjara förrän kl 10,30 imorgon. Det blir så snålt med tiden då lunchen ska vara klar tills
kl 12.

När jag kom hem gick jag raka vägen upp till sängen. Min kropp blir hur urlakad som helst när jag får ett skov. Sov nog en timme, men det känndes bättre. Peppar peppar så har tarmarna lugnat ner sig nu. Jag har kunnat äta kvällsmat utan att den kom ut bakvägen på ett kick.

Ikväll har jag varit effektiv. Det har rensats bort en massa kläder som är förstora. Ska ge dem till en arbetskamrat imorgon. Jag har även fått rensat bort en massa annat skit som bara slängts in i garderoben. Nu hoppas jag att jag kan hålla ordningen, för jag är expert på att samla på mig sånt som kan vara bra att ha.

Nu sitter vi och tittar på Beckfilmen på TV4. Har nog sett den tidigare, men jag tycker att Beckfilmerna är bra. Så nu kommer jag att avsluta bloggandet för kvällen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar