lördag 1 oktober 2011

Äntligen!!!!

Äntligen är Hugos doppresent färdig och inslagen. Det har tagit sin lilla tid att brodera tavlan. Jag har sytt och repat upp, då det blivit fel. Inte vill jag ge bort en tavla med fel på, när jag ser vad som blivit fel. Det får då ta den tid det tar för att få tavlan perfekt. Tyvärr så glömde jag fota tavlan innan den virades in. Jag får ta ett foto på den imorgon när Hugo fått den.

I förmiddags var vi till frissan för att klippa oss. Tyckte att det var lika bra att få gjort det innan barndopet imorgon. Min kära älskling behövdes verkligen klippas. Hans hår började se en aning vildvuxet ut. Efter klippningen blev det en sväng till mina svärföräldrar på en fika. Hemma igen blev det lite vila för oss båda. Jag var väldigt trött, då jag sovit väldigt illa natten till idag. Efter vilan åkte älskligen till en vän för att hjälpa honom med bilproblem, jag passade på att vila lite till.

Pigg och vaken igen tog jag en underbar promenad med Roy. Efter det åkte jag till affären för att handla lite lördagsgodis. Hemma igen tog jag tag med studierna. Känner nu att jag börjar komma ikapp nu. Nu har jag bara veckoprovet som ska vara inlämnat senast på tisdagkväll. Det provet får jag ta tag i imorgon efter barndopet.

Nej, nu ska jag se på Fångarna på fortet.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar