torsdag 20 oktober 2011

Ömma ben

Vad mina lår är ömma idag. Känns som om jag kört världens träningspass för låren, men det har jag inte. Kan det beror på att jag "kutar" runt på jobbet hela dagarna? Det blir inte så mycket tid över för att vila och det gör mig absolut inget. Jag är på jobbet för att jobba inte för att vila mig. Nåja, det ömma kommer väl att gå över någon gång.

Imorgon är det sista jobbedagen för denna veckan. Tycker att denna veckan har rusat iväg i en hiskelig fart. Bättre att det är så än att dagarna sniglar sig fram.

Innan jag åkte till jobbet vart jag inom till vetrinären i Ystad. Behövde rådfråga lite om Tovas medicinering, då hon inte mår så bra för tillfället. Han har fått problem med sin astma. Stackars min älskade Tova. Vi kom fram till att öka brickanylen, samt att hon ska dit för ett besök på torsdag. Nu sedan jag kom kom hem för snart två timmar sen har hon haft 3 ganska så stora anfall. Jag lider så med henne. Jag vet precis hur hon har det då jag själva är astmatiker. Nu sitter husse och gosar med henne och hon njuter till fulla drag av det.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar