tisdag 25 oktober 2011

13317

Nu undrar ni säkert vad detta är för siffror som jag skrivit i rubriken. Jo, det är antalet steg som jag tagit idag. Med tanke på att det varit lite att göra på jobbet så är jag ganska så nöjd med stegantalet. Totalt blir detta 6,659 km. Inte helt fyskam. Förhoppningsvis så blir det mer steg på jobbet imorgon. Men det beror helt på hur mycket det är att göra.

Efter jobbet for älsklingen och jag till affären för att fylla på kylskåpet. Det började eka väldigt mycket i det ;) Nu är det väl fyllt igen. Innan affären var vi inom till akvariebutiken. Vi skulle köpa ett litet akvarium för en kampfisk. Vi har två kampfiskar i vårt enan akvarie, men det har visat sig att det är två hanar (den ena är inköpt som hona) och två kamphanar går inte att ha tillsammans. Det slåss på liv och död. Detta vill vi inte att det ska hända, därav köp av ett nytt "kar".

Ja, annars så har jag inte hunnit med så mycket annat här hemma idag.

Nej, nu ska jag snart gå och tryna kudden.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar