onsdag 19 oktober 2011

Slappar i soffan

Just nu så sitter jag och slappar i soffan. Blev som nerklubbad efter kvällsmaten. Det är bara lite mer än en timme sen jag åt. Det blir så när man jobbar till 7 på kvällen.

Dagen på jobbet har gått ganska så fort. Det har varit att göra nåstan hela tiden. Har vi inte servat kunder så har vi städat. Det är sånt som ska göras. För det är ju inte så trevligt som kund att komma till ett matställe som inte är fräscht. Jag skulle själva inte vilja gå till ett sådant ställe. Det finns alltid något som behövs torkas av, så någon brist på jobb har vi inte.

Nej, nu ska jag glo lite på TV. Sen blir det sängen. Känner att jag behöver komma till sängs i rimlig tid. Jag har en tendens att vara uppe till midnatt, då jag inte behöver sitga upp i ottan när jag ska till jobb.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar