lördag 8 oktober 2011

Underbar kväll

Vilken underbar kväll vi haft. Vi unnade oss lyxen med att gå ut och äta gott. Jag beställde oxfilé med klyftpotatis och beasås. Älsklingen mig beställde grillspett, pommes och tzatziki. Till detta drack vi cider och öl. Det var hur mysigt som helst att äta uta. Detta gjorde vi för att på måndag firar vi 19 år tillsammans. Tänk vad tiden har gått fort, fattar inte att det gått 19 år. Jag älskar honom fortfarande lika mycket som jag gjort alla år.

Tidigare idag så har jag suttit med studierna. Min grupp har haft "träff" via dator, för att få ihop vårat grupparbete. Vi kommer att fortsätta med det imorgon. Jag är dom så tacksamma för all hjälp jag fick idag, då jag hade kört fast så det rök om det. Nu känns det bättre. Ska plugga lite innan jag lägger mig. Har några siffror som inte stämmer riktigt och de vill jag ha på plats innan träffen imorgon.

Annars så har det inte blivit gjort närog av mig här hemma idag. Älsklingen min har varit desto mer aktiv. Han har gjort trädgården redo för vintern. En stor del av det vissna är nu nerklippt och kört till återvinningen. Medans han gjorde det låg Roy och övervakade husse. Denna hunden älskar att vara ute och slappa. Ja, han älskar att busa också när han är ute.

Nej, nu ska jag fortsätta att titta på filmen på kanal 5, sen blir det kalkylering för hela slanten innan sängen kallar för mig.

Till min älskling:
JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT!!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar