måndag 10 oktober 2011

19 år

Idag firar min älskling och jag 19 år. Vi firade det redan i lördag med att gå ut och äta. Menjag har inte kunnat hålla mig borta från att köpa något åt honom. Det blev en stor bukett med röda rosor. Något som vi tycker om båda två.
Det fanns även påpassligt nog en Dagens ros i tidningen idag till min älskling, som jag skickade in någon gång under förra veckan. Så det var rena turen att den kom i tidningen idag.


I dag har jag som vanligt pluggat. Känner att jag börja halka efter, hur mycket jag än pluggar. Det blir så jobbigt när man får den kännslan. Imorgon kväll efter jobbet så har jag "träff" med kalkyleringsgruppen. Jag hoppas att vi blir klara med våran gruppuppgift, för sen måste jag ängna min tid åt en datortenta i redovisningen. Den ska in på bedömning denna veckan.

Nej, nu ska jag se på CSI. Sen blir det sängen, så att jag är utvilad och pigg för att jobba imorgon.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar