torsdag 6 oktober 2011

Mycket på G

Det är otroligt mycket på G på kursen som jag läser. Detta är en halvtids kurs på distans. Det är just nu otroligt mycket uppgifter som ska göras och lämnas in den närmsta veckan. Tror dom att vi inte har något annat för oss än att sitta med näsan i böckerna?? Det är ju trots allt halvtidsstudier, men just nu känns det mer som heltidsstudier och lite till. Ja, ja det är jag själva som valt att läsa denna kursen. Det är bara till att bita i det sura äpplet och göra sitt bästa.

Idag har jag tagit det lungt, då jag kännt mig lite hängig. Nu känns det bättre, så hag hoppas att det så förblir. Vill inte bli sjuk nu när jag snart ska börja jobba igen.
I eftermiddag har jag varit och hämtat ut medicin till Tova. Dom hade den inte hemma igår när jag var på apoteket. Nu har vi allt hemma, så nu är det till att hoppas att hon blir frisk.
Har även varit ute på en lång promenad med Roy i regnrusket. Vi kom in som två våta kråkor. Men det var faktist skönt att röra på sig fast att regnet öste ner och det blåste som bara den.

Nu ikväll har jag skrivit ut lite så att jag kan göra min del av ett grupparbete. Har även stickat lite på en kofta åt Hugo. Nu tittar vi på TV. Tror att jag lite senare sätter mig och gör min uppg. av grupparbetet. Vill få den avklarad så att jag inte har det hängande över mig.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar