torsdag 1 mars 2012

Torsdag

Magen min har varit knepig idag också. Tur att jag varit ledig idag ska så vara imorgon också.
Idag har jag varit på min efterlängtade vattengympa och akupunktur. Fick inte göra något ansträngande på vattengympa pga min förkylning, men det gjorde mig absolut inget. Det var bara skönt att få vara i det underbart varma vattnet. Akupunkturen var också välbehövd. Mina stackars axlar var spändare än fiolstängar, men det är inget jag haft ont av.

Ikväll har älsklingen och jag varit hon älsklingens föräldrar. Vi var där för att fira min svärmor som fyller år idag. Vi blev bjudna på smörgåstårta och gräddtårta. Detta var hur gott som helst, men inget bra för min mage.

Annars så har jag inte hunnit med så mycket annat idag. Innan vi åkte till svärmor så ringde jag och bokade en massage tills imorgon. Det är en hot stone massage. Denna ska vara mest lämpad för min ledgångsreumatis. Ser verkligen fram emot denna behandlingen. Har aldrig varit på ett SPA tidigare, så detta ska bli hur underbart som helst.

Nej, nu blir det lite mys med katterna och hunden.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar