torsdag 8 mars 2012

Gjorde vi rätt??

Det är frågan som vi ställer oss nu och det finns aldrig ett rätt svar på den frågan. Det vi undrar om vi gjorde rätt är att vi fått ta bort en av våra diskusar. Denna fina fisk (för oss var det en väldigt fin fisk) har inte mått så bra de senaste dagarna. Vi har försökt med diverse kurer, men inte sett någon bättring. Så innan jag kom hem från jobbet hade älsklingen tagit bort fisken. Kan säga att det blev väldigt tomt i akvariet.

Nu tycker ni säkert att vi är SÅÅÅÅ löjliga som känner så här för en fisk. Vi är människor som vill göra allt och då menart jag allt för våra djur. Vi vill inte att våra djur ska behöva lida i onödan. Visst så har vi väl inte samma känslor för alla våra fiskar. Känner bara att det var något speciellt med denna underbarat fina diskus. Nu har vi fattat vårt beslut och det får vi leva med och vi hoppas att detta var det bästa beslutet vi kunde ta.

Nu har jag en dag kvar att jobba denna veckan. Tycker att dagarna gått så otroligt fort. Har inte fått gjort allt som jag velat här hemma. Får ta helgen till hjälp med att fixa här hemma. Jag får också hoppas på att min förkylning försvinner snart. Vill komma igång med träningen. Min kropp når inget bra just nu och den börjar bli riktigt försloffad, grrrrrrrrr. Om inte annat så ska jag komma igång med power walks och stavgång.

Nej, nu ska jag titta på Biggest loser.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar