fredag 9 mars 2012

Slappe kväll

Ikväll har jag verkligen slappat framför TV:n. Har inte haft någon ork till att göra något här hemma, fsat det skulle behövas. Efter kvällsmaten gosade jag ner mig i soffan tillsammans med min virknig. Har påbörjat ett nytt projekt. När det blir klart har jag fått mig en ny jumper.

Ska nog inte sitta upp alltför länge ikväll, då lille Hugo kommer hit någon gång strax efter kl 8 imorgonbitti. Så det blir ingen sovmorgon för mig, men det kan jag leva med. Vad gör man inte för en goer liten kille. Det är inte allt för ofta som vi får tillfälle att få rå om honom utan storasyster.

Innan jag går och lägger mig så ska katternas lådor rensas. Tror inte att det kan vänta tills imorgon, då jag har två väldigt kräsna damer när det gäller deras lådor.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar