fredag 23 mars 2012

Renlighet

Här är en som tar trenligheten på allvar. Enligt henne är det till det här som man använder vasken på toaletten till.

Eller är det husse och matte som har helt fel för sig? Vasken ska inte användas för renlighetens skull, den ska användas för att ligga och mysa i. Våran lilla mysfia.

Imorgon ska jag nog åka till Malmö för att hämta min mobil. Idag är det en vecka sen jag lämnade den på lagning. Tycker att det gått ganska så fort, då som sa att det kunde ta upp till tre veckor innan jag fick en tillbaks. Men innan det blir Malmö ska älsklingen och jag klippa oss. Jag ska även ett ärend åt pappa, för att sen göra en snabb visit hos honom. Han bor på vägen mot Malmö, så det är ingen omväg.

Imorgon kväll ska vi till min älsklings chef på 50 års fest. Det ska bli kul. Tillhör inte vanligheterna att vi är bjudna på partaj. Annars så kommer vi nog att ta det lungt resten av helgen. Det blir till att samla nya krafter inför en ny arbetsvecka. Jag ska försöka bli av med min värk i vänster handled, för den börjar bli olidlig. Men detta tillhör baksidan på min ledgångsreumatism.

Nu sitter vi båda i TV-rummet och slappa. Våran vaskfia och hund ligger här inne och snarkar i kapp. Dom är så söta så =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar