torsdag 15 mars 2012

Hmmmm.........

Imorse verkade det som att min tassimo funkade normalt. Men säg den lycka som vara för evigt?? För ikväll är den tillbaks där den var igårkväll. Det kommer knappt något vatten ur den när jag brygger  mitt kaffe. Då blev fanskapet avkalkad igårkväll. Nu får nog min kära sambo ta fram skruvmejslen och pilla isär den för att se vad som kan vara felet.

Inte känns min rygg bättre idag. Tror i och försig att det det beror på att jag fått akupunktur i eftermiddag. Så jag hoppas på att det känns bättre imorgon. Innan akupunkturen var jag på vattengympa och det var hur underbart som helst.

Annars så har jag inte hunnit med så mycket här hemma. Det har med andra ord varit en slappedag. Jag får se hur morgondagen blir. Vet att jag ska till Malmö för att lämna in min mobil på lagning. Ska även på handboll på kvällen. Ja, ja jag får helt enkelt se vad morgondagen har att erbjuda.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar