söndag 18 mars 2012

Mys

Den här sötnosen ligger och myser på filten bredvid mig i soffan. Det är så mysigt att bara sitta och lyssna på hennes underbara spinnande. Detta är en dam som vet hur man ska spinna högt så att alla kan höra att man myser. Min älskade Tova vet hur hon ska få sin mattes hjärta att smälta.

Då har jag bara en dag kvar på min jobbehelgt. Jag tycker att dagarna gått hur fort som helst. Det märks att sommarstugeägarna börja komma för att titta till sina stugor. Vi får mer och mer att göra på jobbet. Jag tycker att det är kul att jobba när det är mycket att göra, det gör att tiden på jobbet försvinner innan jag hinner att blinka.

Medans jag har jobbat så har min älskling fixat här hemma. Det är så underbart att komma hem till ett städat hem och disken borta. Den underbaraste är att maten står på bordet när jag kommer hem. Detta är för mig en kärlekshandling från älsklingen till mig.

Nej, nu ska jag fortsätta att se på TV.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar