onsdag 21 mars 2012

Orkar inte mer

Nu orkar jag inte med min huvudvärk något mera. Denna veckan har den bara eskalerat dag för dag. Idag har det varit olidligt, men jag har kämpat mig igenom dagen på jobbet. Det är absolut inget kul att ha det så här. Jag har sökt läkarhjälp för detta tidigare, men inte fått den hjälp jag behövt. Det känns som att dom inte tar mig på allvar, men jag vill ju inget annat än att få vara utan huvudvärken. Är det för mycket begärt??

Nu sitter jag och tittar på handboll på datorn. Det är sista matchen innan slutspelet drar igång. Än så länge så går det inget bra för Ystad. Jag hoppas på att dom skärper till sig coh vinner, för dom spelar mot bottenlaget i serien. Men visst så kan det gå troll i spelet när man "tror" sig vara favorit i matchen.

Nej, nu ska jag ägna mig åt matchen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar