måndag 19 mars 2012

Ont i pannan

Har ont på höger sida i pannan. Detta beror på att en fönsterkarm anföll min panna i går på jobbet. Det har även resulterat i lite huvudvärk, men det är inget som jag dör av. Men visst så gjorde det jävligt ont när det hände. Nu har det hänt och det är inget att göra åt. Det är bara till att gilla läget helt enkelt.

Imorgon är jag ledig och då är det tid för min efterlängtade vattengympa. Ack så skönt det är att få skrida ner i det 34 gradiga vattnet. Synd att man inte har tid att göra detta varje dag ;) Tror nog att det blir en tur på löparbandet innan vattengympan. Känner att jag behöver röra på "fläsket". Min kropp börjar bli en aning försloffad. Jag behöver även se till att få upp flåset, då det är lika med noll. Jag ska även när jag är på sjukhuset passa på att lämna lite blodprover.

Nej, nu ska jag sätta mig och slappa efter en häktisk dag på jobbet.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar