lördag 31 mars 2012

Suck

Att jag alsrig ska få känna mig helt frisk/smärtfri någon gång. Förutom syptomen från mitt låga blodvärde så börjar det att göra on i min vänstra handled. Vet att det är min ledgångsreumatism som orsakar det. Ska snart sätta på mitt värmande handledsstöd. Det gör gott för en smärtande handled. Att det sen inte är klumpigt att använda är bara plus i kanten. Förhoppningsvis så tar det inte allt för många dagar innan smärtan är borta.

Jag hörde inget ifrån min läkare igår. Så jag vet inte hur vi kommer att gå vidare, förutom att jag ska lämna fler blodprover. Men jag vet inte när det kommer att ske. Jag hoppas att sköterskan på reumatologen hör av sig på måndag. Det är iofs skönt att veta varför jag har ständig huvudvärk, yrsel och enorm trötthet. Visst så går jag och tänker på det, men jag vet att inte sk gå och vara orolig. Det är inte det lättaste, bara till att försöka göra sitt bästa att inte grubbla på det.

Medans jag varit på jobbet så har min älskling varit och tittat på rally. Detta har han gjort tillsammans med sin lillasyster och hela hennes familj. Tydligen så var det rejält kallt, då det blåste en del. Jag vet en som ångrar att han inte tog på sig långkalsoner och ett par extra strumpor. Ja, så blir det när man inte gör det som man tänker på. Han får helt enkelt skylla sig själva.

Just nu så sitter jag och titta på finalen av Gladiatorerna. Blir verkligen imponerad av tjejerna och killarna. Jag blir verkligen peppad på att börja träna på allvar. Men just nu så har jag träningsförbud. Jag får se till att bli frisk, sen blir det att ta tag i träningen.

Nej, nu ska jag ängna mig åt TV:n.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar