onsdag 7 mars 2012

Host, host

Att den här jävla hostan inte vill ge med sig. Är så less på den. Nu har jag varit hostig i 3 veckors tid. Känner att den börja tära på mig. Hostan gör att jag inte kan komma igång med min träning och i slutändan så är det inget bra. Känner att jag börjar bli allt försloffad för min kropps bästa. Jag får inte anstränga mig när jag är på vattengympan fast det är det som jag vill. Men det är bästa att lyda sjukgymnastens orde. Vill ju inte förvärra min hälsa.

Dagen på jobbet har försvunnit i ett huj. Alltså så har jag haft att göra, samt att jag haft trevligt sällskap under hela jobbpasset. Det är så underbart kul att jobba när man har det trevligt på jobbet. Nu har jag två arbetsdagar kvar för denna veckan. Det ska bli skönt att få en ledig helg tillsammans med min älskling. På lördag ska vi vara barnvakt åt underbara Hugo. Det ska bli kul att få mysa med honom själva utan storasyster. Visst så kommer det att vara tomt utan henne, men jag vet att hon kommet att ha det kul där hon ska vara.

Just nu har jag en jättemysig kise sidan om mig. Hon ligger och drömmer för tillfället. Det är så rofyllt att se på henne. Var dom andra djuren är vet jag inte för tillfället, troligtvis så ligger dom i vårat sovrumm och sover.

Nej, nu blir det kisemys.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar