måndag 6 februari 2012

Späckat schema

Då var min jobbehelg avklarad för denna gången. Den har försvunnit i en rasande fart. Jag fattar inte vart tiden tar vägen. För mig så rusar dagarna förbi utan att jag hinner få något vettigt gjort. Ja, ja som jag skrivit tidigare, så är det bättre att dagarna går fort än att som sniglar sig fram.

Imorgon är jag ledig. Då ska jag först till Simrishamn för underbar vattengympa. Efter det blir det till att åka till Ystad för en mamografi undersökning. Den första i mitt liv. Det känns som att jag håller på att bli gammal ;) Nja, jag är inte äldre än vad jag känner mig som, 15 , alltså ;) Eller nja 25 men inte en dag äldre. Trots att jag blir 40 om 2,5 vecka.

Hur går det då med min utmaning?? Förutom vattengympan i torsdags så har jag inte tränat något. Vet att jag måste skärpa mig på den fronten och det regält. Maten har det gått bra med. Har iofs ätit lite förmånga kolhydrater under helgen, men inget överdrivet. Är man bortbjuden så tycker jag att man ska få unna sig något. Det jag unnade mig med var lite pommes till maten i fredags.

Nej, nu ska jag se på CSI.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar