fredag 24 februari 2012

Sjukstuga

Här har det varit rena sjukstugan idag. Både älsklingen och jag har mer eller mindre spenderat dagen i sägnen. Han är kass i magen och jag är förkyld och känner hur febern kommer och går. Vi håller tummar och tår på att vi är bättre tills imorgon då vi ska ha gäster.

Jag vill tacka alla som förgyllde min 40 års dag igår. Dagen var helt underbar med många grattis hälsningar från när och fjärran. Blev även firad på kvällen av otroligt goda vännen. Det var så underbart att ha dem här.

Förutom mycket vila så har det röjts upp och diskat. Så nu är hemmet redo för flera gäster. Hör nu hur älsklingen håller på att byta vatten i ett av våra akvarium. Självklart så ska fiskarna också få har det bra med frächt vatten.

Nej, nu ska jag fortsätta slappa.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar