söndag 19 februari 2012

:(

Mår inget bättre idag, snarare tvärtom. Har verkligen fått tvinga mig till att stanna kvar på jobbet hela dagen. Hostan har brutit ut och näsan är konstant stopp. Febern har kommit och gått, men det som varit som jobbigast är halsen. Hade vid ett tag i eftermiddag så ont i halsen att jag knappt kunde välja något flytande. Efter mycket om och men fick jag ner panodil och den gjorde susen efter ett tag.

Nu har jag bara en jobbedag kvar sen en dag ledigt för att sen ha 3 dagars semester, som sen avslutas med 2 dagars ledigt. Så sammanlagt blir det 6 dagars ledigt och det ska bli skönt. Jag kommer på tisdag förmiddag att ha besök av tidningen, för en intervju ang min kommande 40 års dag. Kommer troligtvis att ta det lungt resten av dagen, för att sen ta tag i det sista av städningen på onsdag.

På torsdag har jag inga planer. Kommer att vara hemma hela dagen. Vet ju inte om det kommer några gäster under dagen. Kommer att ha gäster på kvällen, då dessa inte kan komma på lördag då vi har bjudning.

På fredag har min älskling också tagit semester. Då blir det lite småfix inför lördagen, samt att handla hem det sista som kan behövas. Annars så kommer vi nog att ta det lungt, kan ju behövas för oss båda. Det ska bli skönt att få en extra ledig dag tillsammans med min goa sambo.

Ja, det är så här min vecka kommer att se ut i korta drag. Tror att det kommer att bli en underbar vecka med många intryck.

Nej, nu ska jag fortsätta att se på Wallanderfilmen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar