onsdag 15 februari 2012

Onsdag kväll

Trodde nästan inte att det skulle bli kväll idag. Det har varit en så otroligt seg dag för mig, men nu känns det bättre. Denna kvällen ska jag bara slappa och försöka komma i säng i tid. För imorgon ska jag upp tidigare än vad jag brukar. Ska till frissan för att färga och klippa håret. Brynen ska också få sig en omgång. Efter det så åker jag kanske till Malmö, för att gå på en mässa om fast food. Har ännu inte bestämt mig på den fronten.

Jag är alltså ledig imorgon och på fredag. Sen är det tre arbetsdagar innan jag är ledig i 6 dagar. Det ska bli skönt med ledighet. Då blir det till att fixa inför min 40 års dag. Fyller år på torsdagen med firar det inte förräns på lördagen. Så det blir lite att stå i, men det ska bara bli kul.

Nej, nu ska jag luta mig tillbaks i soffan och bara slappa.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar