torsdag 16 februari 2012

Full fart

Har idag hållt igång det mesta av dagen. Åkte hemifrån vid 9 snåret. Skulle vara hos frissan kl 9,30. För hela 270 kr fick jag klippning, färgning och plock av brynen. Det är helt otroligt att man kom så billigt undan. Resultatet blev jag jättenöjd med, som vanligt. Har nu gått till samma frissa i ca 20 år.

När jag var klar hos frissan drog jag vidare till Malmö, för att gå på en fast food mässa. Detta gjorde jag på min lediga dag, men det var det värt. Fick många tips och idéer som jag ska föra vidare till min chef.

Innan jag åkte hem från Malmö var jag inom till djuraffären för att köpa lite nya fiskar och akvarieväxter. Hemma igen blev det inskolning av fiskarna innan Roy fick en lång promenad.

Nu sitter älsklingen och jag vid våra datorer. Snart så ska jag logga ut för kvällen, för att luta mig tillbaks i soffan.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar