torsdag 9 februari 2012

Men........

Säg den lycka som vara. Det var inte många timmar som jag fick höra på mitt högra öra. Nu är jag "döv" igen på det =( Men denna gången beror det till stor del på medicinen som ska droppas i örat. Nu vet jag ju att jag ska få sugit örat igen imorgonbitti, så jag kan stå ut med döveheten och tjutandet. Men jag sticker inte under stolen med att det är jobbigt att ha det så här. Jag får hoppas på att läkaren får ut allt från örat så att jag slitter fler proppar.

Sista jobbedagen för denna veckan imorgon. Det ska bli underbart att få spendera helgen tillsammans med mannen i mitt liv. Hoppas att han tycker det ska bli underbart att få spendera helgen tillsammans med mig. Vi har inga som helst planer för helgen. Troligtvis så får det bli lite städning, då det inte har hunnits med under veckan.

Nej, nu blir det nog till att ta tag i min stickning.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar