tisdag 21 februari 2012

Sömnlös

Har haft en sömnlös natt. Det har hostats och snorats. Näsan har varit konstant täppt. Det är inte så här man vill ha det när man ska sova. När min klocka ringde kl 8 i morse var jag mer död än levande. Låg och drog mig ett tag. Sen var det bara till att stiga upp. Skulle få besök från tidningen kl 9,30

Intervjun gick jättebra. Väntar nu på att få läsa ett utkast av den innan den blir tryckt. Vet att intevjun kommer att vara i tidninge på torsdag. Serr med spänning fram emot det.

Har vilat en stund, ska snart ut med Roy. Tror att han vill sträcka ut på benen och kanske släppa en och annan drill. Min älsknings grabb fick också vara med på ett hörn under intervjun. Efter en skinkbit som muta var han villig att vara med på några foton.

Nej, nu ska jag ta på mig ytterkläderna och gå ut med Roy. Tror att det blir lite vila när vi kommer in igen. Känner att orken i kroppen är på noll just nu.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar