tisdag 7 februari 2012

Burrrrr

Fy farao vad jag frös om mina fötter, trots 3 par strumpor, när älsklingen och jag var ute och skottade. Då rörde jag på mig hela tiden, men det hjälpte inte för fötterna. Snacka om att jag måste ha en extremt dålig blodcirkulation till m ina fötter. Ja, ja nu är det skottat, så vi är redo för mera snö. Inatt kom det ca 20 cm snöundersökning., puderlätt snö. Så det var inget tung att ta bort.

Snacka om att jag var klantig innan idag. Jag var så pepp på att träna innan vattengympan. Men så blev det inte, då klanten jag glömt mina gympa skor hemma. Tur att jag skottat snö, så att jag har fått någon motion ;)

Efter vattengympan körde jag till Ystad, för att göra en mamografi. Man blir kallad på en första undersökning när man fyller 40 år. Ännu så har jag inte fyllt det, 2,5 vecka kvar, så jag kvalificerar mig trots allt. Kan säga att det gjorde lite ont när brösten klämdes ihop, men det försvann så fort pressen på bröstet försvann. Efter undersökningen gick jag till Lindex och shoppade. Det blev en långärmad tröja, 2 bhar och 3 par trosor för 310 kr. Tycker att jag gjort ett klipp, då det totala värdet ligger runt 1100 kr. Det lönar sig att handla på rea.

Nej, nu ska jag fortsätta att töa upp =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar