söndag 26 februari 2012

TACK!!!!

Jag tackar alla underbara släktingar och vänner som firat mig idag. Ni har sett till att jag fått en helt underbar eftermiddag/kväll. Gästerna har kommit och gått i en strid ström från kl 12,30. De sista gästerna gick omkring kl 22. Så det har varit en dag full av glädje.

Precis som i torsdags så hade vi beställt mat och det har underlättat så. Vi har kunnat vara mera sociala eftersom vi sluppit att stå vid spisen. Sen har det inte blivit en hel massa disk, då jag hittade väldigt tjusiga 4-kantiga papptallrikar.

Här kommer lite bilder från dagen.

Så här såg jag ut dagen till ära

Maten vi bjöd på. Ett filéfat med fläskfilé, kycklingfilé, rökt sida, grönsaker och frukt.
Till detta serverades potatissallad, pastasallad, såser och bullar.

Tjoffespecial.
 En marängtårta med banan och grädde som fyllning.

En del av mina födelsedagspresenter.


Nej, nu känner jag hur sängen börjar kalla på mig.

Natti natt alla underbara

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar