torsdag 9 februari 2012

Fick rätt

Jepp, jag fick rätt ang revaxören. Fick ont i hörselgången strax efter jag droppat örat med revaxören. Det blev eksem i hörselgången. Detta resulterade i att jag fick ringa till VC igen och denna gången fick jag en läkartid.

När läkaren tittat mig i örat, så sa han att det såg inte bra ut. Var så igentäpp att han inte såg trumhinnan. Det blev till att ta fram sugen för att få loss proppen. Kan säga att det gjorde ont i mitt stackars öra. Men så gött det var att få hörseln tillbaks.

Ska tillbaka till läkaren i morgonbitti för att få bort det som inte gick idag. Vilken underbar läkare som tog mig på allvar. Det är så här jag vill bli bemött när jag är på läkarbesök.

Fick utskrivet örondrpppar för att den resterande proppen ska mjukna, samt för att läka ut eksemen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar