fredag 10 februari 2012

....................

Usch vad trötter jag är ikväll. Det beror på att jag steg upp kl 06.10 idag. Detta gjorde jag för att jag skulle vara hos läkaren i Sjöbo kl 07.45 Eftersom min goa älskling jobbar i Sjöbo så åkte jag med honom (han samkör med en kollega och det är dennes körvecka denna veckan). Det var skönt att slippa köra dit. När vi kom till Sjöbo stannade vi till vid fiket för att införskaffa en räkbaugett åt mig. Detta blev dagens lunch på jobbet.

Dagen på jobbet har gått fort. Har haft att göra mest hela tiden och det känns hur bra som helst. Sen att man har haft trevligt sällskap gör inte saken sämre.

Nu sitter jag i soffan och slappar och har det mysigt. Ser också på The Voice. Tror nog att jag ska ägna mig mer åt TV:n än datorn.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar