torsdag 2 februari 2012

Ledig

Vad skönt det varit att vara ledig idag. Inte har det blivit många knop här hemma. Har kännt för att ha en lugn dag. Har iofs varit iväg till sjukhuset i Simriskhamn för vattengympa och akupunktur. Det har varit dagens bästa.

Ikväll har jag iofs hjälpt till att skotta lite. Ja, det var inte så tungt då vi har en snöslunga. Det var första gången som vi använde den och till och med jag fick prova på. Snacka om att den underlättar för oss, då vi har ganska så mycket att skotta. Sen så är det ju så mycket bättre för min värka att använda snöslungan istället för att skotta med en skyffel.

För en stund sen fick jag ett ryck och gjorde min egen müsli. Den ser smaskig ut, så jag hoppas att den smakra smaskigt också. Det är en LCHF müsli som jag gjort. Recept på den kommer senare, glömde att ta det med mig upp.


Lovar att komma med ett utlåtande så fort jag smakat den.

Hur har då dag 2 på min utmaning varit?
Förutom vattengympan så har jag inte tränat. Kommer att köra mina stretch övningar innan jag lägger mig. Matmässigt har det varit en rätt så bra dag. Så jag är trots allt nöjd med dagen. Sitter just nu och mumsar på en morot, då jag kände att magen började kurra.

Nej, nu ska jag se på CSI.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar