måndag 12 december 2011

Sjukt trött

Jag är så enormt trött. Tror att det är min kropp som behöver all vila den kan få efter de senaste veckornas turbolens. Inte känns det bättre med att jag nog håller på att bli förkyld, med det försöker jag att inte tänka på. Har inte tid eller lust med att bli sjuk.

Min svärmor ligger fortfarande kvar på sjukhuset. Nu är det 4 veckor sen hon belv inlagd, men förhoppningsvis så får hon nog komma hem på permis denna veckan. Det ska vara ett anhörigsamtal på onsdag. Vi får hålla tummarna på att det kommer att gå bra. Det är inget hellre vi vill än att hon ska få komma hem. Tror att det kommer att bli ett steg i rätt rikning med tillfriskningen för henne när hon kommer hem. Att bara få komma in i vardagen kommer att bli ett stort lyft.

Styvmor min är också kvar på sjukhuset. Vi vet inte när hon får komma hem. För henne så har det tillstött en hel del sen hon blev inlagd för 1 vecka sen. Men det är bättre att det händer när hon ändå är på sjukhuset. Det som tillstött är ett blödande magsår, gikt samt problem med underlivet. Det var katetern som orsakade det. Men hon mår mycket bättre än vad hon gjorde näe hon blev inlagd och det är det som är det viktigaste.

Imorgon är jag ledig och det ska jag njuta av. För det har blivit lite för mycket för mig de senaste dagarna. Förutom jobbet så har jag pluggat med min grupp. Vi har ett arbete som ska vara inne på onsdag. Det mesta är klart nu och det känns verkligen skönt. Nu ska vi bara sätta den sista piffen på arbetet innan det lämnas in.

Nej, nu tror jag att jag ska slappa framför TV:n. Känner att jag är värd det ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar