tisdag 20 december 2011

Dålig

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen den senaste tiden. Det har varit och är så mycket som händer och sker. Kan berätta att min svärmor och styvmor är hem kommna fårn sjukhuset. Allt är bra med dom. Alltså så bra det kan vara. Tyvärr så har inte närminnet blivit bättre för svärmor. Vi hoppas alla på att det ska komma tillbaks med tiden. Det får ta den tid det tar.

Nu är det bestämt att julafton firas hemma hos oss. Så det är en del som ska fixas med. Det ska handlas mat, lagas mat och städas. Ja, julklapparna ska vi också fixa klart med. Har inte handlat alla ännu. Tror att vi gör det imorgon när vi ska till Malmö.

Ja, appropå Malmö. Jag ska på återbesök på Akademikliniken imorgon eftermiddag. Ska även göra en bedömning för bröstlyft. Får jag inte det så blir jag inte ledsen. Jag kan leva med mina taxöron ;) Det viktigaste för mig var att jag fick bukplastiken.

Nej, nu ska jag sätta mig och slappa lite.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar