onsdag 7 december 2011

Orken tryter

Just nu så har jag inte mycket ork kvar när jag kommit hem fårn jobbet. Allt är så jobbigt känslomässigt just nu. Jag skrev ju i mitt förra inlägg om hur jag mår.

Kan nu säga att min svärmor har nu legat 3 v på sjukhuste och NU äntligen har vi fått besked på vad som felar henne. Förutom vitaminbrist så har hon haft två mindre proppar i hjärnan. Ystad kunde inte se detta när dom granskade hennes röntgenplåtar. Dom skickades vidare till Lund för granskning, så det är dom som såg propparna. Det känns väldigt skönt att ha fått en diagnos att jobba utifrån. Tyvärr så får hon stanna denna vecka också på sjukhuset, då hon har dragit på sig en urinvägsinfektion. Men vi tycker att det är bättre att hon stannar kvar och blir frisk från den innan hon kommer hem.

Jag skrev även i mitt förra inlägg att min styvmor åkt in på sjukhuset med en allvarlig hjärtinfarkt. Hon har nu fått gjort ballongsprängning av det igentäppta kärlen. Nu är hon flyttad från Lund till Ystad och hon mår bättre. Hon är fortfarande för svag för att vara uppe, men vad gör det!!?? Troligtvis får hon stanna kvar på sjukhuset hela nästa vecka.

Nej, nu ska jag gå och slappa ett tag. Har precis suttit lite med ett grupparbete.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar