tisdag 13 december 2011

Ännu en dag

Då har snart ännu en dag gått. Jag är lika trött idag som igår. Skulle just nu kunna somna över datorn. Idag vet jag varför jag är trött. Det beror på att jag varit på vattengympa och akupunktur. Två aktiviteter som gör mig fullkommligt avslappnad och därmed jättetrött. Det kommer att bli tudug kväll för mig idag. Börja jobba 1 timme tidigare imorgon än vad jag brukar. Men i gengäld så kommer jag att sluta 1 timme tidigare också. Det passar mig perfekt, då jag ska på handboll direkt efter jobbet.

I eftermiddag så har jag bakat 80 lussekatter. 1 av dom har redan försvunnit ner i min mage. Lussekatterna smakade smaskens, skulle kunna äta flera ;) Men jag får ta det lungt med dom. Hade tänkt ta några med mig till svärmor. Han kan behövas muntras upp på sjukhuset.

Förutom lussebaket så har jag fått tvättat också. Gött att ha det gjort. Förhoppningsvis så slipper jag tvätta till helgen då jag är ledig. Det skulle vara underbart, för vi ska vara barnvakter på lördag till två busungar.

Nej, nu ska jag sätta mig och plugga en stund.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar