onsdag 20 mars 2013

Första dagen

Nu är jag åter på jobbet. Första dagen har varit jobbig. Jag räknade inte med att den skulle gå smärtfri. Idag var första dagen sen operationen som jag varit tvungen att ta smärtlindrande piller. Det har gjort mest ont på högra sidan. Smärtan har kommit stötvis och det har känts som om någon kört in en kniv i ärret och vridit om. Men förutom det så har det varit en bra dag på jobbet. Jag har en förstående chef som förstår att jag inte kan utföra alla arbetsmonent. Hon har sagt till mig att det viktigaste är att jag mår bra än att jag ska behöva överanstränga mig.

Vädret här på Österlen har inte visat sig från sin bästa sida. För 2v sen satt jag nyopererad på våran uteplats med en mugg kaffe och njöt av solen. Idag har snön "vräkt" ner hela dagen. Det var inget kul att köra till och från jobbet. Inget kil, men bara att gilla läget. Hoppas att solen snart kommer tillbaks och värmer upp. Nu vill vi ha vår och ingen mer snö.

Nu ska jag sätta mig ner och gosa med katterna, medans älsklingen byter vatten i ena akvariet. Det blir kanske lite stickning också.

Kram ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar