fredag 15 mars 2013

Inte som jag tänkt mig

I tisdags var jag på återbesök hos Akademikliniken. Mitt sår såg hur fint ut som helst. När jag var på kliniken så passade jag på att fråga om min sjukskrivning. Det blev kalla handen på den fronten. Det var 1v som gällde oberoende på hus stor korrigering man gjort. Ringde till VC för att få hjälp av dom. Men där var det också kalla handen. Dom tyckte att det är Akademikliniken som ska sköta det. Eftersom jag knappt kunde få någon mat i mig, så var det omöjligt för mig att börja jobba i onsdags. Detta har resulterat i att jag varit tvungen att ta ut 4 semester dagar. Detta suger. Det är inte detta jag vill spendera mina senesterdagar på.

Nu ska jag försöka njuta av min ledighet. Jag har ju trots allt semester om så ofrivillig. Men vad göra när kroppen inte skulle klarat av att jobba. Skulle ha jobbat denna helgen, men nu blir det mys med familjen och återhämtning.

Kram ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar