tisdag 12 mars 2013

Suck

Det gick inget bra på återbesöket. Såret såg fint ut men det blev ingen förlängd sjukskrivning. Dom tycker att jag kan börja jobba imorgon. Det kommer inte att funka, jag vet det. Känner min kropp så pass väl att jag vet att den behöver minst 1v återhämtning till. Väntar på att vårdcentralen ska höra av sig om dom kan sjukskriva mig lite till. Gör dom inte det så är sista utvägen att ta semester. Det skulle suga. Inte så jag vill använda mina senesterdagar.

Turen till Malmö har tagit på mina krafter. Inte så konstigt då jag fortfarande har svårt att få i mig mat. Kan äta 3-4 tuggor, sen gör dumpen sig påmind. Hoppas på att jag snart kan äta ordentligt och få by energi. Vill ju komma tillbaks till jobbet med ny energi.

Nej, nu ska jag fortsätta med att vänta på att vårdcentralen ska ringa.

Kram ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar