tisdag 2 april 2013

Än det ena och än det andra

Nu har jag jobbat snart två veckor och det har gått bra. Visst så har det gjort ont de första dagarna, men det var jag införstådd att det skulle göra.

Igår så sprack ärret på en liten bit. Tror att det gjorde det pga en liten inflammaton som låg och tryckte på. Så nu får jag hålla koll på så att det inte blir värre. Som det ser ut nu så är jag inget oroad.

Idag har jag varit på ett läkarbesök på ortopeden. Skulle få besked på hur vi ska gå vidare med min onda axel. Enda hjälpen för mig är en operation =( Inget kul men vad ska jag göra. Det är ju inget kul att ha konstant ont. Så nu väntar jag på en operationstid. Skulle få en så fort som möjligt.

Jag har inte gjort så mycket under påsken, då jag jobbat. Så min älskling har fått en lugn och skön långhelg ;) På långfredagen (jag var ledig då) så hade vi lunchgäster utav Freya och Hugo med familj, samt mina svärföräldrar.

Nej, nu ska jag ta hand om mitt sår och se till så att det läker ihop fint.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar